امسال کسب و کار ساختمانی تان را آنلاین کنید!

قبل از هر چیز به شما تبریک می گویم که برای موفقیت خود وقت می گذارید و در دوره رایگان «دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان» ثبت نام کردید. امیدوارم از ویدئوهای رایگان فکرساخت لذت برده باشید و به این نتیجه رسیده باشید که با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید فروش کالا یا خدمت ساختمانی خود را افزایش دهید.

یک واقعیت تلخ که باید بدانید!

کسب و کار شما رو به نابودی است! اگر در اینترنت حضور نداشته باشید. «بیل گیتس»

کرونا محیط کسب و کارها را به کلی تغییر داد؛ کسب و کارهای سنتی با افت شدید فروش مواجه شدند، برخلاف کسب و کارهای اینترنتی که فروش های چند برابری را تجربه کردند! در واقع کرونا باعث شد «اینترنتی شدن کسب و کارها» که قرار بود بتدریج و در طی چند سال اتفاق بیفتد، طی کمتر از چند ماه اتفاق بیفتد. آیا می دانید در این شرایط باید چکار کنید؟

در این شرایط بهترین راهکار چیست؟

همین امروز «کسب و کارتان را اینترنتی» کنید و در اینترنت حضور داشته باشید. بازاریابی اینترنتی دیگر برای کسب و کارها یک مزیت نیست بلکه یک ضرورت است! در شرایط فعلی برد با کسب و کارهایی است که زودتر خود را با نیاز مشتری تطبیق داده و در اینترنت حضور موثری دارند. بسیاری ار رقبای شما در اینترنت حضور دارند، قبل از اینکه خیلی دیر شود شما هم باید کسب و کارتان را اینترنتی کنید.

چطور کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

سایت فکرساخت تنها ارائه دهنده آموزش های بازاریابی اینترنتی ویژه صنعت ساختمان در کشور است. با استفاده از این آموزش ها یاد می گیرید چطور در اینترنت کالا یا خدمت ساختمانی خود را بازاریابی کنید و فروش تان را افزایش دهید. این فیلم های آموزشی پس از چندین ماه مطالعه و تحقیق و بر اساس جدیدترین روش های بازاریابی در صنعت ساختمان تهیه شده اند.

تبلیغات حرفه ای پیامکی

با موبایل خود بصورت انبوه پیامک بفرستید آن هم با تعرفه ۹ تومان! – مثل یک حرفه‌ای تبلیغ کنید و…

۷۰۰,۰۰۰ تومان

آموزش بازاریابی حرفه‌ای خدمات ساختمانی

اولین و تنها دوره آموزش بازاریابی و تبلیغات ویژه کسب‌و‌کارهای ساختمانی یکبار برای همیشه بازاریابی را یاد بگیرید و خیلی…

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان


مزایای فیلم های آموزشی فکرساخت

 

فروش ویژه فکرساخت را از دست ندهید!

در چند هفته اخیر تماس های زیادی برای خرید با تخفیف فیلم های آموزشی فکرساخت دریافت کردیم. برای همین تصمیم گرفتیم، تنها برای کسانی که در دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ ثبت نام کرده اند، تخفیف فوق العاده 50 درصدی را ارائه کنیم. برای استفاده از این فروش ویژه، در هنگام خرید کد تخفیف dmbi را وارد کنید.

این پیشنهاد فروش دیگر تکرار نخواهد شد!
فقط تا جمعه 5 اردیبهشت فرصت دارید!

در هنگام خرید، کد تخفیف dmbi را وارد کنید.


مهندس حمید اسدبیگی کیست؟


فکرساخت در رسانه ها

تخفیف 50 درصدی فکرساخت
فقط تا جمعه 5 اردیبهشت فرصت دارید!

در هنگام خرید، کد تخفیف dmbi را وارد کنید.

من نگران کیفیت این دوره ها هستم!

ما برای شما یک امکان ویژه‌ فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت این دوره ها را تهیه کنید:
«اگر پس از مشاهده فیلم های آموزشی، متوجه شدید که این آموزش ها برایتان مفید نیست، این موضوع را به ما اطلاع می دهید و ما تضمین می کنیم بدون هیچگونه سوالی، 100 درصد مبلغ پرداختی را به شما برگردانیم.
پس بدون هیچ گونه نگرانی این دوره ها را سفارش دهید. یا از این دوره ها لذت می برید و استفاده می کنید و یا در صورت عدم رضایت به ما اطلاع می دهید و کل مبلغ پرداختی خود را پس می گیرید.


فقط تا جمعه 5 اردیبهشت فرصت دارید!

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف 50 درصدی فکرساخت
این فروش ویژه دیگر تکرار نخواهد شد!

در هنگام خرید، کد تخفیف dmbi را وارد کنید.